Metal Gear Hideout

 20.10.2017

Metal Gear World

  • První díl: 12.7.1987 na MSX2
  • Výrobce: Konami
  • Vydavatel: Konami,Ultra Games
  • Režie/scénář: Hideo Kojima
  • Hlavní designér: Yoji Shinkawa

Hlášky

  • Gene: Have you heard of the Successor Project? It was a top-secret experiment conducted by the U.S. government. Its goal - to create the ultimate battlefield commander. The skills to wage war. The aptitude for strategy. The endurance to return from battle alive. And the charisma to overwhelm and master the hearts of soldiers. My voice is endowed with a special power. Another product of the Successor Project. And the soldier they chose as the model leader was none other than the legend herself, The Boss…
187.png

Jakákoli vaše Metal Gear tvorba se může objevit na Metal Gear Store. Stačí napsat na admin@metalgearsolid.cz

Základní informace

Co je to Metal Gear?

Metal Gear je série taktických špionážních her, která je založená na propracovaném příběhu a filmovém zpracování. Většina fanoušků tyto hry miluje hlavně kvůli příběhu, který utváří charismatické a vskutku originální postavy dabované skvělými dabéry. Důležitou součástí série je i filmová hudba, kterou tvoří ti nejlepší japonští skladatelé v čele s americkým filmovým producentem Harry-Gregsonem Williamsem.

Metal Gear je ale také smrtící zbraň hromadného ničení, podle které je hra pojmenována. Jedná se o chodící bojový tank schopný se pohybovat v jakémkoli terénu a vystřelit jadernou hlavici z kteréhokoli místa na zemi. Metal Gear má několik typů a každý má odlišné vlastnosti. Symbolizuje jedno z hlavních témat série, kterým je hrozba zbraní hromadného ničení a války.


Témata

Hlavním tématem série je hrozba zbraní hromadného ničení a utrpení a hrůzy, které přináší válka. Každý díl série Metal Gear Solid má ale své vlastní téma:


MGS1 - GENE:

Tématem prvního dílu MGS jsou geny a dědictví, které nesou. Solid Snake - klon Big Bosse - nese stejné břímě vojáka, jako nesl jeho otec. V MGS1 se polemizuje o tom, zda-li geny určují náš osud a do jaké míry ovlivňují náš život.


MGS2 - MEME:

V MGS2 jsou hlavními tématy lidská kultura a vzpomínky - dědictví, které se přenáší z rodiče na děti a z nich zase na jejich děti. Tento díl je hodně filosofický a polemizuje se v něm o tom, co určuje lidskou identitu, o životním cíli a o tom, co by se mělo předávat budoucím generacím.


MGS3 - SCENE:

MGS3 se od předchozích dílů hodně liší. Tentokrát se v něm pojednává o účelu vojáků a o politicích, kteří určují, komu budou čelit na bitevním poli. Skutečnost, že neexistuje nic jako nadčasový nepřítel, provází hráče celou hru a umožňuje mu uvědomit si, že nepřátele určují časy, které ovlivňují rozhodnutí politiků.


MGS4 - SENSE:

Hlavním tématem MGS4 jsou hrůzy války, které sice byly motivem i předchozích dílů, ale pouze v MGS4 mohly být vyjádřeny naplno, jelikož v době MGS4 zmítají světem nekonečné řady bitev. Hideo Kojima poukazuje, jak důležité jsou pro lidi emoce a všechny jejich smysly, které nás vpodstatě utváří takové, jací jsme. Jelikož MGS4 končí příběh a život Solida Snaka, poukazuje také na muže na sklonku svého života, který nevzdává svůj boj, ačkoli jeho tělo selhává. Od MGS1 uběhlo už hodně času a srdce hodně postav ze hry tíží hříchy minulosti, za které je třeba pykat a které by se měly odčinit, pokud to e možné, protože ani válku ani žádné jiné naše hříchy bychom neměli předat další generaci.


Anketa

Jste spokojeni s délkou MGS: Ground Zeroes?

  • Rozhodně ano!
    18.06%
  • Díky znovuhratelnosti spíše ano
    30.48%
  • Spíše ne
    15.41%
  • Rozhodně ne, je to demo
    36.06%

Celkem 15967 hlasů | Staré ankety
Již jste hlasoval/a


Přispějte prosím na webhosting!


Informace a další formy podpory


Přidejte si nás na Facebooku

Hideout na Facebooku




Design by Fineway Studios | HTML & CSS by RaĎim | PHP by snakeeater
Copyright 2004-2007 Metal Gear Hideout