Metal Gear Hideout

 15.12.2017

Metal Gear World

  • První díl: 12.7.1987 na MSX2
  • Výrobce: Konami
  • Vydavatel: Konami,Ultra Games
  • Režie/scénář: Hideo Kojima
  • Hlavní designér: Yoji Shinkawa

Hlášky

  • Ursula: I'll kill you, Snake. Kill you before you spawn your accursed snake children.
169.png

Jakákoli vaše Metal Gear tvorba se může objevit na Metal Gear Store. Stačí napsat na admin@metalgearsolid.cz

Základní informace

Co je to Metal Gear?

Metal Gear je série taktických špionážních her, která je založená na propracovaném příběhu a filmovém zpracování. Většina fanoušků tyto hry miluje hlavně kvůli příběhu, který utváří charismatické a vskutku originální postavy dabované skvělými dabéry. Důležitou součástí série je i filmová hudba, kterou tvoří ti nejlepší japonští skladatelé v čele s americkým filmovým producentem Harry-Gregsonem Williamsem.

Metal Gear je ale také smrtící zbraň hromadného ničení, podle které je hra pojmenována. Jedná se o chodící bojový tank schopný se pohybovat v jakémkoli terénu a vystřelit jadernou hlavici z kteréhokoli místa na zemi. Metal Gear má několik typů a každý má odlišné vlastnosti. Symbolizuje jedno z hlavních témat série, kterým je hrozba zbraní hromadného ničení a války.


Témata

Hlavním tématem série je hrozba zbraní hromadného ničení a utrpení a hrůzy, které přináší válka. Každý díl série Metal Gear Solid má ale své vlastní téma:


MGS1 - GENE:

Tématem prvního dílu MGS jsou geny a dědictví, které nesou. Solid Snake - klon Big Bosse - nese stejné břímě vojáka, jako nesl jeho otec. V MGS1 se polemizuje o tom, zda-li geny určují náš osud a do jaké míry ovlivňují náš život.


MGS2 - MEME:

V MGS2 jsou hlavními tématy lidská kultura a vzpomínky - dědictví, které se přenáší z rodiče na děti a z nich zase na jejich děti. Tento díl je hodně filosofický a polemizuje se v něm o tom, co určuje lidskou identitu, o životním cíli a o tom, co by se mělo předávat budoucím generacím.


MGS3 - SCENE:

MGS3 se od předchozích dílů hodně liší. Tentokrát se v něm pojednává o účelu vojáků a o politicích, kteří určují, komu budou čelit na bitevním poli. Skutečnost, že neexistuje nic jako nadčasový nepřítel, provází hráče celou hru a umožňuje mu uvědomit si, že nepřátele určují časy, které ovlivňují rozhodnutí politiků.


MGS4 - SENSE:

Hlavním tématem MGS4 jsou hrůzy války, které sice byly motivem i předchozích dílů, ale pouze v MGS4 mohly být vyjádřeny naplno, jelikož v době MGS4 zmítají světem nekonečné řady bitev. Hideo Kojima poukazuje, jak důležité jsou pro lidi emoce a všechny jejich smysly, které nás vpodstatě utváří takové, jací jsme. Jelikož MGS4 končí příběh a život Solida Snaka, poukazuje také na muže na sklonku svého života, který nevzdává svůj boj, ačkoli jeho tělo selhává. Od MGS1 uběhlo už hodně času a srdce hodně postav ze hry tíží hříchy minulosti, za které je třeba pykat a které by se měly odčinit, pokud to e možné, protože ani válku ani žádné jiné naše hříchy bychom neměli předat další generaci.


Anketa

Jste spokojeni s délkou MGS: Ground Zeroes?

  • Rozhodně ano!
    18.06%
  • Díky znovuhratelnosti spíše ano
    30.49%
  • Spíše ne
    15.43%
  • Rozhodně ne, je to demo
    36.03%

Celkem 15993 hlasů | Staré ankety
Již jste hlasoval/a


Přispějte prosím na webhosting!


Informace a další formy podpory


Přidejte si nás na Facebooku

Hideout na Facebooku




Design by Fineway Studios | HTML & CSS by RaĎim | PHP by snakeeater
Copyright 2004-2007 Metal Gear Hideout