Metal Gear Hideout

 29.6.2017

Informace

  • Premiéra:12.6.2008
  • Výrobce: Kojima Productions
  • Vydavatel: Konami
  • Typ hry: Stealth Action
  • Platforma: Exkluzivně PS3
  • Technologie: 3D grafika
  • Jazykové mutace: EN, JPN
  • Oficiální web: klikni zde
  •    

Metal Gear Solid 4


Hlášky

  • Solid Snake: The U.S. has exported too much military power. Now she's paying the price.
  • Campbell: In total, they've got enough manpower to rival the U.S. military. Based on our investigation, the five largest PMCs are run by a dummy corporation which acts as a single mother company.
  • Solid Snake: And the mother company?
  • Campbell: Outer Heaven.
  • Solid Snake: The one world in which soldiers will always have a place...
73.png

Jakákoli vaše Metal Gear tvorba se může objevit na Metal Gear Store. Stačí napsat na admin@metalgearsolid.cz

Základní informace

Závěr příběhu

Již od začátku vývoje hry Hideo Kojima tvrdil, že MGS4 je poslední díl Metal Gear Sagy. Tento výrok následně změnil na "MGS4 je poslední kapitolou příběhu Solida Snaka". V MGS4 se tak stáváme svědky posledních dnů Snakova života a během nich dostáváme odpovědi na tak často pokládáné otázky. Všechny části zapadají do sebe, příběh se uzavírá.


Ovládání

Levý analog: Pohyb.
Pravý analog: Pohyb kamery (i ve First Person Modu)
Δ: Jde o multifunkční Action Button. Jeho funkce vždy záleží na situaci, ve které se Snake nachází. Můžete jeho stisknutím přeskakovat překážky, přitisknout se ke zdi, vylézt na žebřík atd. Když leží Snake na zemi na břiše, stisknutím tlačítka se přetočí na záda, držením tlačítka začne hrát mrtvého. Když držíte nepřítele v CQC, stačí zmáčknout Δ a Snake mu podřízne hrdlo.
□: Již neslouží jako tlačítko pro střelbu. Jeho funkce je nyní zapnutí či vypnutí automatického zaměřování.
X: Tradičně, zmáčknutí tlačítka X slouží k pokleknutí, tentokrát se ale Snake může takto skrčený pohybovat. Stisknutím a držením tlačítka si Snake lehne a může se plazit. Během běhu udělá Snake stisknutím X kotoul.
О: Nabíjení zbraně.
R1: V případě, že je namířena zbraň, se používá R1 pro střelbu. Když zbraň namířena není, funguje jako CQC tlačítko.
L1: Zmáčknutím a držením L1 Snake zamíří. Stisknutí L1+Δ se hra přepne do FPS módu, který ovládáte stejně jako mód s kamerou za zády. Opětovné stisknutí Δ kameru vrátí zpět.
L2 / R2: Výběrové menu, jak jsme na něj zvyklí.


Gameplay

Psyché Gauge

Pod klasickým Life Barem se nachází místo Stamina Baru tzv. Psyché Gauge, který určuje Snakovu psychickou rovnováhu. Ta může být ovlivněna morálkou lidí kolem vás nebo tím, jak je bitva divoká. Čím je Psyché nižší, tím hůře se Snakovi bude mířit či soustředit na jiné aspekty bitvy. Snake může své Psyché zvýšit například četbou nemravných časopisů. Postupem času ale Psyché samo přibývá a to v závislosti na Stressu. Čím je Psyché vyšší, tím rychleji Snakovi přibývají životy.


Stress Meter

Stress Meter určuje jak moc je situace na bojišti vypjatá a jak moc je jí Snake vystresován. Pokud začne být situace příliš vypjatá, Snake se dostane do stavu absolutního ponoření se do bitvy a začne střílet mnohem přesněji a začne méně vnímat bolest, čímž mu ve výsledku budou zranění ubírat méně životů. Poté, co se Snake z tohoto stavu dostane, klesne Psyché Bar prakticky na nulu a Snake začne být z bitvy pořádně vyčerpaný. Čím je Stress nižší, tím rychleji Snakovi přibývá Psyché.


Radar

Radar analyzuje okolní prostředí a zobrazuje všechny jeho rušivé elementy - zvuky, pohyb apod. Všechny tyto údaje Snakovi pomáhají určit, kde se nachází jeho nepřátelé, ale taktékž ho můžou zmást, protože zvuk či pohyb může vydávat i například zvíře či výbuch bomby.


Camo Index

Počet procent Camo Indexu určuje jak moc dobře je Snake skrytý. Je-li tedy Camo Index na 100%, je Snake prakticky neviditelný.


Threat Ring

Kolem Snaka je tzv. Threat Ring, který funguje jako jakýsi Snakův šestý smysl. Výčnělky tohoto kruhu ukazují, kterým směrem se nachází nepřítel. Čím je výčnělek větší, tím blíže je ke Snakovi.


Mapa

Mapu si můžete tentokrát prohlížet ve 2D i 3D režimu.

mapa

Anketa

Jste spokojeni s délkou MGS: Ground Zeroes?

  • Rozhodně ano!
    18.03%
  • Díky znovuhratelnosti spíše ano
    30.48%
  • Spíše ne
    15.33%
  • Rozhodně ne, je to demo
    36.16%

Celkem 15870 hlasů | Staré ankety
Již jste hlasoval/a


Přispějte prosím na webhosting!


Informace a další formy podpory


Přidejte si nás na Facebooku

Hideout na Facebooku




Design by Fineway Studios | HTML & CSS by RaĎim | PHP by snakeeater
Copyright 2004-2007 Metal Gear Hideout