Metal Gear Hideout

25.6.2017

09.10.2015 | Kategorie: MGSV

Videorecenze MGSV: The Phantom Pain

461.jpgMGSV: The Phantom Pain byl jednou z nejočekávanějších her tohoto roku a okamžitě po vydání si získal oblibu u hráčů, ve velké míře i u těch, kteří se s Metal Gear sérií setkali poprvé. Hra byla promována jako chybějící část, která měla zodpovědět většinu otázek a uzavřít tak celou Metal Gear ságu. Dosahuje MGSV kvalit svých předchůdců? Dostál Hideo Kojima svých slov a naservíroval nám nejlepší díl série? Dozvíte se v naší videorecenzi, kterou naleznete uvnitř článku.
Čti dál

Administrátor (snakeeater)

Hledáme kodéry, redaktory a překladatele to týmu. V případě zájmu se ozvěte na admin@metalgearsolid.cz

Novinky

Novinky

« | |... 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172  |

Archiv novinek

14.05.2006

Kategorie

NEW DESIGN! NEW NAME!

Lidi, přichází veliká změna! Metal Gear Solid Centrum jsme přejmenovali na METAL GEAR HIDEOut a současně změnili design. Věříme, že je lepší než současný, váš názor můžete napsat do komentářů, což je nový funkce webu. Užívejte si!
Redakce Metal Gear Hideout

Administrátor (snakeeater)

13.05.2006

Kategorie

Nové info od Kojimy

Hideo Kojima potvrdil další informace o Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Bohužel bylo řečeno, že se jedná o poslední díl celé série a že Solid Snake na konci hry zemře. O konci Metal Gear Solidu se mluvilo už v souvislo s MGS2, kdoví, jak to bude tentokrát. Dále byly uevřejněny informace o novém kamuflážním systému nazvaném "Octacamo". Octacamo je ten future oblek, co má Snake na sobě, v traileru bylo vidět, jak ho používá. Pan Kojima chce tuto kamufláž dovést do takové dokonalosti, že pokud bude Snake opřený o zeď, která má v sobě díry, technologie PS3 dokáže, že to bude vypadat jakoby měl Snake v sobě díry taky.

Administrátor (snakeeater)

13.05.2006

Kategorie

E3 skončíla

Letošní herní výstava E3 v Los Angeles skončila. Zúčastnilo se jí na 60 000 lidí, což je méně než rok minulý.
Zdroj: Hotgames.cz

Redaktor (Libis)

13.05.2006

Kategorie

New MGS4 info

Když se v novém traileru objevil Raiden v novém cool stylu, každý si začal pokládat otázku, jestli si za něj budeme moci zahrát(paradox, že?). Hideo Kojima již tuto otázku zodpověděl. NE. Jedinou hratelnou postavou v MGS4 bude Solid Snake, protože příběh bude o jeho posledním půlroku života a bude se soustředit na něj, pro jinou hratelnou postavu není ve hře prostor. MGS4 bude podporovat stejně jako MGS3 připojení k internetu pro stahování různých doplňků, jako jsou kamufláže apod. Informace, která nás ale absolutně šokovala je ta, že ve hře nebude žádná romantika, žádné milostné scény, nic podobného, protože se děj odehrává ve válce a celé to bude mít velice smutný nádech a nenajde se místo pro okamžiky štěstí našich hrdinů. Ano, opravdu překvapující. V balení MGS4 bude ještě MGS: Online, takže se můžeme těšit na online souboje ve válce! Na E3 2007 bude předvedena hratelná verze, takže se těšme!

ZDROJ: Metal Gear Solid: Trilogy

Administrátor (snakeeater)

11.05.2006

Kategorie

E3 2006

Takže E3 máme konečně za sebou a spolu s ní spoustu nových informací, které se nám dostaly do rukou. Takže, jdeme na to. Nejdůležitější událostí je nepochybně uveřejnění nového traileru na MGS4: GoP, který je kombinací úplně prvního traileru a teaseru, který byl uveden na konferenci Sony, doplněnou o nové scény, což se týče hlavně Raidenova souboje s Metal Geary.

Dále byly uveřejněny nové screenshoty z připravovaného PSP titulu s oficiálním názvem Metal Gear Solid: Portable Ops. Informace o tomto titulu najdete níže. Příjemné je to, že v Kojima Productions se rozhodli i pro uveřejnění traileru. K dispozici je ale v současné době jen stream. Trailer dává najevo, že filmové sekvence, na které jsme v MGS zvyklí budou nahrazeny podobnými animacemi jako tomu je v Metal Gear Solid: Digital Graphic Novel - tento titul byl také tématem E3 a stream najdete zde.Čti dál

Administrátor (snakeeater)

Novinky

Archiv novinek